Клієнту
Мова:
Валюта:
+38 (063) 155-44-69
Наша адреса
65120, Україна, Одеса. вул. Базова 14
Телефони
Графік роботи
  • 24/7 – оформлення замовлення на сайті!
E-mail
Ми в соцмережах
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Інформація про доставку FITRUN

Ми доставимо ваше замовлення до будь-якої точки України.

Кожна посилка перед відправкою старанно упаковується та перевіряється нашими співробітниками. Ми гарантуємо збереження та якість товару.

Для України:

▫️ Доставка у відділення Нова Пошта
▫️ Доставка кур`єром Нової пошти на адресу
▫️ Доставка в поштомат Нової пошти
▫️ Доставка безкоштовна ❤️
▫️ Є обмін та повернення товару на протязі 14 днів
▫️ Безкоштовна примірка
▫️ Загальний термін від оформлення замовлення до доставки від 1 до 3 днів. (Якщо товар в наявності)

Доставка за кордон:

▫️ Відправляємо по всьому світу (доставка здійснюється міждународною поштою)
▫️ Фіксована ціна доставки за кордон 700 грн. (15 €)
▫️ Доставка від 7000 грн (150 €) — БЕЗКОШТОВНА в будь-яку точку світу.
▫️  Загальний термін від оформлення замовлення до доставки від 1 до 15 днів. (Якщо товар в наявності)
 
При оформленні заявки до 14:00 відправляємо товар через Нову Пошту в день замовлення. Замовлення, оформлені після 14:00, надсилаються наступного дня.

Для отримання та огляду замовлення вам необхідно мати при собі документ, що засвідчує особу. Дані одержувача повинні відповідати даним, вказаним під час
оформлення замовлення.
Зверніть увагу! При отриманні замовлення ви маєте право та зобовʼязані повністю перевірити цілісність товару, відсутність дефектів, комплектацію, зовнішній вигляд та відповідність замовлення. Це особливо важливо, якщо доставку здійснює курʼєр.
Зверніть особливу увагу на такі моменти:

— Перевірте відсутність дефектів, порізів, розривів, пошкоджень мережива, бретелів, слідів використання.

У разі виявлення пошкоджень товару, дефектів, неповної комплектації або невідповідності замовлення, ви повинні відмовитися від його отримання та вказати причину відмови та виявлений дефект (якщо є) у заяві про повернення.

Якщо ви не перевірили товар у відділенні або при отриманні від курʼєра і пізніше вирішите повернути його, посилаючись на зовнішні пошкодження, неповну комплектацію, невідповідність або інші недоліки, за яких неможливо встановити причину та момент їх виникнення, служба доставки може відмовити у прийнятті товару.